Noutăţi

54 DE POVEȘTI DE SUCCES ALE SPECIALIȘTILOR ÎN COMUNICARE AU REDESCHIS CURSURILE STUDENȚILOR FACULTĂȚII DE COMUNICARE ȘI RELAȚII INTERNAȚIONALE

The Golden Book of Romanian Public Relations”

Studenții Facultății de Comunicare și Relații Internaționale, specializarea Comunicare și Relații Publice au început semestrul al II-lea cu relatarea unor experiențe practice de succes despre viitoarea lor profesie, povești descrise în cartea The Golden Book of Romanian Public Relations.

POZA CARTE 2 copyPrin bunăvoința doamnei Dana Oancea, PR România și a partenerilor lor MC Donald s România, două volume au fost donate bibliotecii Universității ”Danubius” din Galați.

Imediat ce a sunat clopoțelul pentru începerea cursurilor, studenții specializării Comunicare și Relații Publice au început să răsfoiască paginile valoroase ale ”cărții de aur” curioși să afle despre cei 15 ani de practică a relațiilor publice în România și despre reperele industriei de relații publice văzute prin ochii a 54 de practicieni în domeniu și a profesorului emerit din cadrul Universității Maryland, SUA, James Grunig.

În cadrul mini-lansării de carte organizate în biblioteca universității, Lect.univ.dr. Daniela Tănase Popa, Decanul Facultății de Comunicare și Relații Internaționale le-a mărturisit studenților:

”Este pentru prima dată când practica relațiilor publice din România și-a făcut loc consistent printre paginile unui volum în domeniu. Lecturându-l veți putea simți emoția acestor 54 de practicieni care și-au dedicat creativitatea, originalitatea și pasiunea în campanii premiate la nivel internațional. Este o carte care mustește de inspirație pentru voi ca viitori practicieni și vă poate ajuta în alegerea căii pe care o veți urma: comunicare corporatistă, comunicare de brand, comunicare de criză, comunicare internă, comunicare financiară, comunicare în domeniul public, digital PR, social media etc. ”

Conducerea acestei facultăți mulțumește doamnei Dana Oancea, editorul coordonator al volumului The Golden Book of Romanian Public Relations, omul care s-a gândit la viitorul acestei profesii: ”Transferul de cunoștințe și valori către noul val de profesioniști în comunicare mi se pare un gest de respect pentru parcursul acestei profesii” (prefață, Dana Oancea).

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Lasă un comentariu

Asiguraţi-vă că introduceţi informaţiile necesare unde este indicat (*). Codul HTML nu este permis.

Stai Conectat

captcha  

neuvoojooble

Sus